FAQ

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen voor 23:59u worden de dag er na geleverd. De maximum levertijd bedraagt altijd 24u voor Nederland en België.

Eenmaal je bestelling geplaatst is, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt en verzonden.

Enkel als er op vrijdag of zaterdag besteld wordt, dan wordt deze bestelling pas zondag verwerkt. 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling HIER checken via de volgende link

 

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan

even contact met ons op via DEZE link.   

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling?

Moest je meerdere producten besteld hebben en er ontbreekt een product bij je levering.

Aarzel dan niet om meteen CONTACT met ons op te nemen. Ons team zal je binnen de 24-uur contacteren en je bestelling rechtzetten.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden zolang het product in dezeflde staat word terug gestuurd als dat jij het van ons ontvangen hebt. Als het product in een slechte staat wordt geretourneerd, sturen wij het product terug naar jouw toe en kan je geen vergoeding vragen voor jouw retour.

 

Gelieve altijd jouw product mooi en netjes opnieuw terug te verpakken zoals je het van ons hebt mogen ontvangen voor je het retour stuurt !

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.  

 

Als je een retour wilt aanmelden dan neem je contact met ons op via de CONTACT pagina.


Ons team zal je een retourbon aanleveren waarmee je gratis kunt retourneren naar het adres dat op de retourbon vermeld staat.

Garantie voorwaarden

Wij geven standaard op al onze producen een garantie van 1 jaar. Is er iets mis met je product waar je zelf niet aan kunt doen, een deffect of werkt het gewoon plotseling niet meer? Stuur ons dan een email over het probleem en wij leveren jouw een formulier aan waarin je het probleem kan uitleggen.

Je krijgt van ons ook een gratis retourbon waarmee je jouw product kunt laten retour sturen voor controle. Jouw product wordt dan gecontrolleerd of het probleem aan het product zelf ligt. Als het product een fabricatie fout aantoont, kan je kiezen of je jouw product wil omruilen voor een nieuw (zelfde product) of dat je je geld terug wilt.

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze PAGINA kun je je e-mail adres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten

Staat je vraag er niet tussen?

Staat je vraag er niet tussen? Onze klantenservice helpt u graag. Neem contact op met ons op via onderstaand contactformulier

Contact